sunnuntai 9. helmikuuta 2014

I: Hello everyone!

Moi "kaikille" siis! Elikkä ihan alkuun haluun kertoa että mä oon haaveillu blogin kirjoittamisesta siitä lähtien ku aloin tutustua sosiaaliseen mediaan ja nyt päätin vihdoin 10 vuoden empimisen ja aikomisen jälkeen ottaa härkää sarvista ja rohkaista itseni kokeilemaan, koska mitäpä tässä menettäisi!

Ensimmäinen askeleeni somen parissa oli tällöin erittäin käytetty Irc-galleria johon liityin 11 vuotiaana. Siellä mielsin itseni scene-genreen kuuluvaksi kunnes tajusin että olenkin aikamoinen mixaus eri tyylejä :D Nimimerkkejä löytyi vaikka kuinka, ensimmäinen taisi olla Irony (jossa tietenkin matkin isosiskoani kenen nimimerkki oli Sarcasm).
Tämän jälkeen siirryin kaikenlaisiin acc nimiin esim: twin-doll, joka oli peräisin aivan sekopäisestä fanituksesta peliä Fatal Frame 2: Crimson Butterfly kohtaan. Uskon kuitenkin että tutuin nimimerkki kaikille oli Sumiya jota käytin oikeastaan kaikkialla galleriasta last.fm'ään. Jopa Facebookissa nimeni oli jonkun aikaa Sumiya Sakamoto kunnes siirryin pois vihaan omaa nimeäni-alueelta ja aloin tuntea että ei minun tarvitse piiloutua erilaisten fiktionaalisten nimien taakse.

No galleria jäi pikkuhiljaa taka-alalle ja siirryin painotetusti fbhen. En ole kyllä koskaan ollut mikään kummonen fabon käyttäjä, jos ei luetella hölmöjä päivityksiä joita tein yhden hyvän ystäväni kanssa. Käytin fbtä kuulumisten jakamiseen ja aivan väärään asiaan eli kuvien alituiseen postaamiseen... :Dd Olin yksi niistä ärsyttävistä ihmisistä jotka lisää melkein tusina kuvaa viikon aikana.

Tästä siirrymmekin viimeiseen etappiini ennen tätä blogia, Instagramiin.
Olin aluksi niin hakoteillä, oli sitten kyse nimimerkistä tai siitä millaisia kuvia postaan. 
Samanlaista jonglöörausta oli nähtävissä nimimerkkieni valinnassa kuin gallerian käytön kulta-aikoinani. Instagramin käytön ohella tapahtuikin muutos.  Mitätön suurimmalle osalle, mutta suuri minulle. Pääsin eroon tilanteesta joka oli kontrolloinut minua vakavin seurauksin.

Noin puolivuotta oli kulunut tästä ajasta ja olin vihdoin alkanut ymmärtää kuka oikein olen ja mitä minä elämältäni haluan. Olen kyllä tunnistanut tiettyjä piirteitä itsestäni jo ylä-asteelta jotka eivät ole muuttuneet mihinkään, mutta tässä vaiheessa astuin polulle jota tiesin voivani kulkea eteenpäin pää pystyssä haastavistakin esteistä huolimatta.

Törmäsin lainaukseen 1900-luvun kirjailija D.H Lawrencelta, siinä sanottiin: "She was always waiting, it seemed to be her forte". En halua käydä yksityiskohtiin miksi tämä lause jäi mieleeni mutta ei se ole tässä oleellistakaan :) Siispä muodostin nimimerkin Suzyforte joka on tuntunut enemmän omalta kuin mikään muu. Nyt haluan Instagramin ohella ottaa askeleen uuteen haasteesen eli blogin pitämiseen.

Tämä kaikki oli periaattessa vain taustaa miksi tässä nyt ollaan, tarkoitukseni ei todellakaan ole kirjoittaa eepoksen mittaisia merkintöjä joka kerta :DD
 Mitä tältä blogilta tulette luultavasti saamaan on kurkistuksia elämääni ja oman sosiaalisen median intohimon kohteeseeni: meikkeihin, tyyleihin, hiusväreihin ja hiustyyleihin, joita siis tulen itse luomaan teille! 

Tässä tämän kevyen tekstipläjäyksen jälkeen tuttu kuva instasta! Uusien kuvien ottaminen on tällä hetkellä mahdotonta koska olen juuri toipumassa viisaudenhampaan leikkauksesta :< Kirjoitin kaiken suomeksi, koska epäilen että minulla tulisi olemaan muun kielen omaavia lukijoita (I wrote everything in finnish because I doubt that I'll get any readers with any other mother language than my own).
Pidemmittä puheitta, toivottavasti nautitte blogistani!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti