lauantai 16. elokuuta 2014

Eyes, nose, lips

Here is a photo without flash
and below there is picture of these lenses with cam flashlight.

Tilasin tuossa jonkin aikaa ennen leikkaustani uudet piilolinssit kun vanhat meni tosiaan vanhaksi. Edelliset olivat Cyber Shopista Bella - suurentavat linssit joihin löytyykin tosta linkkiä:


Tilasin sitten ihan kokeilun vuoksi Geocoloured lenses:iltä ruskeat piilolinssit kun ne on ainakin mun tietääkseni tosi kehuttuja, ja pakko myöntää et oon itsekkin ollu tosi tyytyväinen. Linssit tuntuu tosi huomaamattomilta silmissä ja suurentaakin kivasti. Ruskea väri on pakko olla koska haluaisin että mulla olis ruskeat silmät. Jep, olen yksi ihmisistä jotka ei oo tyytyväisiä omaan luonnolliseen silmien väriinsä. Ei varmaan tuu shokkina.
Piilareissa on hyvä pigmenttitaso ja se peittää omat vaaleanvihreät silmäni hyvin ja jos se oma väri vilahtaa sieltä pupillin vierestä niin sekään ei näytä kovin pahalta niinkuin joissain piilareissa on tapana. Tietenki se haastavuus linssien pigmenttitasossa tulee esille jos yrittää peittää tummanruskeita silmiä esimerkiksi sinisillä tai vihreillä piilolinsseillä.

 http://www.geocolouredlenses.com/Geo-Princess-Mimi-Chocolate-Brown

Oon ollu kyllä tosi tyytyväinen. Piilolinssit ovat hieman ohuemmat ja isommat kuin Cyber Shopin linssit. 
Olen pari kertaa oikeasti saanut p**ka halvauksen kun olen unohtanut että piilarit ovat silmissäni, hieronut kutiavaa silmääni kunnolla ja sen jälkeen mennyt katsomaan peilistä, että mikä siellä kutisee. Sitten olen huomannut että: "ei helkutti missä mun toinen piilari on", ja etsinyt sitä. Aikani leikittyä hide and seek'iä piilari on löytynyt ylöluomeni alta piilosta. Nämä linssit ovat siis tosiaan ohuet ja runnomalla silmääsi epähuomiossa ne saattavat karata silmäluomesi alle silmän taa piiloon. Haha.



Oon myös erittäin innostunut käyttämään erilaisia huulipunia. Eniten tulee käytettyä sitä oikein punaista, mutta haaveilin tossa kyllä laventelin tai vaalean liilan värisestä huulipunasta joten loin sellaisen peitevoiteella. Köyhä nolo minä. Ei kovin onnistunut, mutta voin turvallisesti sanoa haluan tuollaisen värin huulipuna"kokoelmaani"!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti