lauantai 2. elokuuta 2014

Oh dear..!


Kääk nyt on menny taas ikä ja terveys. Yritän aina lohdutella itseäni kun huomaan ettei minulla ole minkäänlaista jaksamista kirjoittaa blogiin, että: "Tämä blogi on kuitenkin itseäni varten tehty". Minullahan meni monta vuotta ennenkuin uskalsin tämän aloittaa koska pelkäsin olevani liian huono, tylsä ja kaikkea muuta maan ja taivaan välillä. Joten tämä on tosiaan askel kohti rohkeampaa minää.


Sain vihdoin hoidettua autokouluni pois alta! Eli siis syventävä vaihe on nyt ajettu ja lopullinen ajokortti tulee kolmen viikon sisällä postissa. Laitan teille sitten kuvaa kamalasta ajokortti- ilmeestäni joka kaunistaa uutta ajokorttiani!

Ainiin ja päätin aloittaa oli siis värinpoiston aka blondaamisen koska olin niin kuoleman kyllästynyt punaisiin hiuksiin. En siis tahdo blondeja hiuksia mutta se on välttämätön koukkaus jotta voi värjätä jonkun muun kuin tumman hiusvärin. Haha. Taisin tossa edellisissä päivityksissä laitellakkin kuvaa ensimmäisen värinpoiston tuloksista.

Jotenkin pitkitin taas tuota hommaa, koska olin taas niin tottunut pidennyksiin ja tiedän ettei minulla ole taas pitkään aikaan varaa uusiin, mutta ollessani Itäkeskuksessa ystäväni Tanjan kanssa hän rohkaisi minua ostamaan värinpoiston. Sanat taisivat olla jotain: "Sun kannattaisi ostaa se nyt, koska kaikella todennäköisyydellä kadut illalla jos et osta", ja tottahan se oli.

Illalla sanoin Topille että: "ei hitto onneksi ostin tän värinpoiston et pääsen vihdoin aloittamaan tän homman". Sain myös hyvän tekosyyn olla käyttämättä pidennyksiä kun on näin kamalan kuuma ja tukahduttava ilma koko ajan. Suomessa on pyyhältänyt ukkosrintamaa toisensa perään ja ilma on ollut koko ajan todella tukahduttava ja painostava.

It was such a good day!
(Pictures are from Tanja's IG. 
instagram.com/roseshock
roseshock.blogspot.fi)

iwastesomuchtime.com
Hjallis Harkimo and Sophie obaachan


Anyway, tässä vähän photoo värinpoiston etenemisestä!
Edellisessä postauksessa olin siis tehnyt värinpoiston, mutta seuraavissa kuvissa olen tehnyt ensimmäisen blondauksen. Lopputulos tuollainen pinkki persikka sekamelska. 



Kuva on otettu viime lauantaina 26.7 kun vietin ihanan Jonnan synttäreitä ihanassa porukassa ♥

Sitten olikin seuraavan eli kolmannen blondauksen vuoro ja sehän riitti. Lopputulos oli blondi jossa vivahde persikan väriä. Yllättävän hyvin ja nopeasti sain punaisen sitten loppupeleissä irti. Seuraavan kerran värjään kun olen parantunut leikkauksestani, ja siitä sitten lisää kohta!









So there you have! Pictures after pictures. I don't have energy to translate this in english today so I will do it tomorrow. Anyway, I'm having second part of my breast reduction surgery day after tomorrow so I will be very quiet also in IG. As you can see usually I update there _a lot_ but after my surgery I try to be as active as I can. Wish me luck to monday!

Nii eli siis ensi maanantaina mulla on toinen vaihe mun rintojen pienennysleikkauksessa joten tulen olemaan hieman hiljaisempi verrattuna siihen kuinka paljon päivitän IGtä muuten, ja täällä tietty tulee olee vähän hiljasta sen takia koska kuvia en tosiaan pääse ottamaan ja tietokoneella näpyttely ei tuu kuuloonkaan ku en voi liikkua paljoakaan ensimmäisinä viikkoina. Saati sit pitää tietokonetta sylissä kun ei voi oikein istuakkaan.
Toivottakaa mulle onnea maanantaihin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti