sunnuntai 5. lokakuuta 2014

Only in finnish

Alatte varmasti pääsemään hyvin mukaan mun elämäni kulkuun. Aina kun asiat rauhoittuu, jotain tapahtuu ja joudun keskittymään sen hoitamiseen 100%.

Viimeisen viiden viikon  aikana on tapahtunut kamalasti huonoja asioita samaan aikaan. 
Asuntoni kylpyhuoneen perusremontin takia jouduin muuttamaan pois kodistani koska omistan lemmikkejä jotka ei pystyisi olemaan asunnossa remontin aikana. Kuitenkin muuttamiseeni kuului yhteensä viisi muuttoa! Jes! Niinkuin yksi edestakaisin muutto ei riittäisi. 
Alkuperäinen syy miksi omaan kotiini muutin oli se että minulla ei ollut jatkuvaan elämäntilanteeseeni sopivaa asuinpaikkaa joten muutto remontin takia ei olisi voinut olla huonomassa ajankohdassa. Kiitos upean poikaystäväni ja kahden läheisen ystäväni takia selvisin tämän viiden viikon muuttohässäkän ja pääsin takaisin omaan kotiini. Muutto kotiini tapahtui siis perjantai iltana (3.10) joten ei tässä ole keretty vielä pitkäksi aikaa istahtaa. Haha.

Etteikö pelkästään tuo remontti tullut ikävään kohtaan vaan siihen päälle tietenkin tuli kaikenlaista muuta. 
En halua mennä yksityiskohtiin, koska asioiden vakavuuden takia tekisin omani ja asioihin kuuluneiden/kuuluvien henkilöiden olon erittäin epämukavaksi. 

Kuitenkin listaten nopeasti ja tiiviisti päätapahtumia jotka ovat vaikuttaneet elämääni viimeisen viiden viikon aikana: 

• Ystäväni oli ja on edelleen erittäin haastavassa tilanteessa toisen ystäväni takia. 
• Yhdelle ystävistäni paljastui paljon elämää haittaavia asioita joita jouduin ensin yksin ja sitten hänen perheensä kanssa selvittämään. Ystäväni on kuitenkin nyt saanut osaavaa apua ettei minun tarvitse enään omien ongelmieni lisäksi hoitaa hänen tapaustaan. Olen kuitenkin niin paljon tukena kuin vain omalta elämäntilanteeltani pystyn. 
• Minulta varastettiin suuri summa rahaa tililtäni ja olen nyt pyörinyt vielä haastavimmissa rahatilanteiden selvittylysotkuissa sen takia. Älkää surko, sotkuihin ei kuulu luottotietojen menetys tai mikään sellainen vaan yksinkertaisesti se, että kuinkas tässä nyt maksetaan vuokrat, laskut, elämiskulut yms. kun tilille tuli massiivinen lovi ja kortti jouduttiin sulkea ettei varastelu jatku. 
• Jouduin keskeyttämään työnteon pariksi viikoksi kaiken tapahtuneen takia, koska minulla ei ollut voimia hoitaa kaikkea ja tehdä sen lisäksi töitä. Olen kuitenkin palannut töihin ja joka kerta tunnen kuinka nautin työstäni niin paljon. Alamäistä jotka opettavat minua ja ylämäistä jotka saavat oloni tuntemaan oloni hyväksi ja päteväksi.

Nyt olen kuitenkin kotona ja toivon että vihdoin, please vihdoin, saisin edes kuukauden jolloin voisin rauhoittua ja keskittyä tekemään asioita joista nautin ja elämään elämääni ilman suurempia kriisejä.


Ja seuraavassa postauksessa sitä Ruotsin risteily kuvamateriaalia, vihdoin!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti